سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ شما نزد خداوند، خوش خوترین های شما هستند ؛ آنان که فروتنی می کنند و با دیگران الفت می گیرند و دیگران با آنان، الفت می گیرند [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

آموزش کامل گیتار پاپ کلیک کنید

 

آموزش کامل گیتار پاپ کلیک کنید

 

آموزش کامل گیتار پاپ کلیک کنید

 


 


آموزش های مهم گیتار کلیک کنید


آموزش مقدماتی گیتار کلیک کنید


آموزش گیتار پاپ کلیک کنید


آموزش گیتار فلامنکو کلیک کنید


آموزش آکورد گیتار ( آکورد آهنگ) کلیک کنید


فیلم های آموزشی گیتار کلیک کنید


دانلود کتاب آموزش گیتار کلیک کنید


آموزش نت خوانی گیتار ، دانلود نت گیتار کلیک کنید

 
یکشنبه 94 اردیبهشت 6 , ساعت 12:33 عصر

    آموزش تصویری گیتار مقدماتی رایگان,
    آموزش تصویری گیتار پاپ مبتدی    آموزش تصویری ریتم های گیتار
    ریتم های گیتار,
    ریتم های گیتار pdf,
 ,   PDF ریتم های گیتار
    انواع ریتم های گیتار,
    شمای ریتم های گیتار,
    تمام ریتم های گیتار,
    شکل ریتم های گیتار,
    ریتم های افغانی گیتار,
    ریتم های گیتار سبک پاپ,
    شکل همه ریتم های گیتار,
   , آکورد و ریتم های گیتار خوانندگان

 

 

ترانه هاى کار

ریشه موسیقى جاز برگرفته از سنت هاى آمیخته به موسیقى قبیله اى منطقه آفریقاى غربى است. از زمانى که سرزمین هایى که ساحل عاج و ساحل طلا خوانده مى شوند ساحل برده نام گرفتند و تجارت برده رواج پیدا کرد و موجبات خلق موسیقى جاز را فراهم آورد. نیوشا بقراطى براى تصویرکردن آن دوران و اینکه چطور جاز اولیه به وجود آمد به بیان تاریخچه سیاسى، اجتماعى و اقتصادى مناطقى که بعدها تجارت برده در آن رواج پیدا کرد، همچنین نوع فرهنگ و موسیقى پرداخته و در بخش جداگانه اى قوانین بردگى را شرح داده است.

قوانینى که تاثیر مستقیم و بسیار عمیقى بر شکل گیرى و به وجود آمدن جاز داشته است. موسیقى براى ساکنان قاره سیاه هیچ گاه اسباب تمدد اعصاب، آرام بخشى یا تجمع نبوده بلکه براى نواخته شدن هر ملودى علت محیطى- اجتماعى خاص وجود داشته است. ترانه هاى کار در الگوسازى «جاز» نقش مهمى داشت. ترانه ها نوعى آزادسازى درونى و عملى خلاقانه به حساب مى آمد و این به تقویت حس موسیقایى و بداهه پردازى کمک بسیار مى کرد. ترانه ها به صورت دسته جمعى و با حضور یک خواننده رهبر که در حقیقت تکخوان گروه بود اجرا مى شد و مضمون اشعار با هم تفاوت زیادى داشت. اجراى بداهه اى و لحظه اى اشعار و بداهه نوازى در وزن و آهنگ اداى کلمات، حتى بداهه خوانى در قالب هاى شعرى، ریشه هاى نخستین بداهه نوازى در جاز معاصر به حساب مى آیند که با گذشت سال ها و دستیابى سیاهان به ساز جاى خود را به این فرم دادند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ